you gotta love life.

 
 
Hej alla.
Här skrivs det inte mycket för tillfället, men bloggen kommer stanna då det är roligt att ha som minne. Och ibland är det roligt att bara göra en liten uppdatering.
 
Livet fortsätter som vanligt. Vissa dagar bättre än andra men så är det ju med allt. Känner mig redo för en nystart, En nyrenovering. Både personlig och materiell. Personligt vet jag inte vart jag ska börja, där står jag still samtidigt som jag skakar på huvudet och undrar över både det ena och det andra. Så tar därför tag i lite mer materiella saker, som sovrummet. Ny byrå har införskaffats vilket gjorde en enorm skillnad, verkligen ett helt nytt rum. En ny säng står näst på tur. En rensning utav garderoben skulle ju inte sitta fel heller, men där är det så lätt att tänka fel, att saker och ting kan vara bra att spara även fast man vet att man inerst inne inte kommer anväda det igen, men samtidigt bra och ha. Bla bla bla bla... Nej, jag är sugen på en lite ljusare garderob, även fast svart är tryggt så måste man våga sig ur den trygghetszonen, svart är bra som basplagg. Jaja, det där får jag kämpa med ett tag haha.
 
Är nöjd ändå. Har ett fast jobb och fina vänner runtomkring mig. Underbar familj och fästman. Lätt att stirra sig blind på småsaker. Dock väldigt skönt att skriva ner det och läsa det för sig själv, och verkligen påminnas om sann lycka.
 
ÄLSKA LIVET!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0