Grey Thursday.

Hej på er i det gråa vädret.
Känns som att regnet bara väntar på att få komma igen. Hoppas bara att det uteblir :) Det räcker med en gång idag! Men skönt ändå med dåligt väder, för idag är jag ledig och då behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag stannar inne :)
 
Har tvättstugan hela dagen idag, skönt att slippa stressa och få tvätten helt torr! Tummen upp. Har även haft mormor över på en fika :) Mysmormorn min ♥
 
Ska ta tag i lägenheten också och få den städad inför helgen. Nystädat och renbäddat, inte mycket som slår det!
Först en kopp te sen åker snabeldragaren fram.
 
Trevlig torsdag ♥
 
Nu längtar jag till Dubai och Cheesecake factory och deras underbara cheesecake!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0