25/4-13

Äntligen så köpte vi nya balkongmöbler igår :D våra gamla var på tok förstora för denna balkong så igår slog vi till på ett vitt set :) Och nu på förmiddagen så har jag varit och köpt nya dynor och sen en blomkruka som vi har på golvet nu, då vi har betydligt större yta mot innan. Nu ser balkongen ut som jag vill :) hittade en fin vit blomma till krukan så har planterat om den också. Riktigt bra blev det! Hoppas bara mannen blir lika nöjd när han kommer hem sen :)
Blev lite mitt projekt denna balkong, eller jaa jag gjorde det till mitt projekt ;) Någonstans kan man få ha det lite flickigt :))

Nu blir det nog lite lunch sen ska jag träffa Vickan och gå på matmarknaden som är i stan! Kan bli intressant :)



-----
5 dagar sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0