torsdag 15/3

God morgon :)
Något som är skönt är dessa morgonpromenader vi går ut på numera. Idag gick jag och Hugo runt sjukhuset och tillbaka vilket är en ökning från ca 10min som den snabba rundan går på, till ca 30min, beroende på hur pigga vi är så är det skönt att kunna variera. Och idag är det ju riktigt fint väder och då mår man så bra :) Så det blev den lite längre idag. Skön start på dagen!

Nu ska jag äta lite frukost och sen göra mig iordning för dagen. Det vankas mathandling med Marcus, och som jag skrev igår en tur till Norrköping med Marre :)

Men först, stilla hungern!







Kommentarer
Postat av: ELIX:

Det är STÖRT hur länge du haft den här bloggen½ Brukar faktiskt sitta och bläddra i ditt arkiv. MINNEN! Ta aldrig bort den här bloggen, du kommer ångra det! Det gör jag.. Ångrar verkligen att jag tog bort min första blogg!



Puss gullet! :)

2012-03-15 @ 14:05:18
URL: http://nattstad.se/elix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0