12-03-27

Ny vecka igen då!
Igår jobbade jag förmiddag och sen åkte jag som ni kunde se i inlägget nedan och köpte mig ett par nya gå/spring-skor :) Var egentligen meningen att jag skulle hitta ett par vita tygskor men dom där var bara så himla fina och så grymt sköna. Mina blå har gjort sitt kan man säga ;)

Och idag är det tisdag och jag är ledig. Ska städa lite härhemma för imorgon ska jag vara barnvakt i några timmar på kvällskvisten :) Och då är det inte  bra om det ligger lite onödiga saker framme. Ska även hinna med en tur och hämta mamma från jobbet samt handla, och tillsist hämta tvätten.
Mycket ska hinnas med när man är ledig!

Men först uppdatera mig i bloggvärlden ;)

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0