när man vill men inte kan

Vill skriva, men kan inte skriva. Skulle bara vilja skriva utan spekulationer. Utan reaktioner. Bara få skriva. Skriva något som ingen annan ser. Men ändå få svar på saker och ting. Varför ska det vara så krångligt för.


Aja. Nog om det. Är just nu med Marcus hemma hos mina föräldrar, vi ska grilla här ikväll, kycklingfile med färskpotatis! Gottigott. Så nu är det dags för mig att duka och kolla om potatisen börjar bli kvar!
Imorgon blir det jobb, samt fredagen. Sen på lördag tar världens bästa bror studenten!! Helt sjukt att den dagen snart är här. Minns min som om det var igår! Ska inte bli för sentimental här nu haha men studenten är bland det bästa man kan vara med om i sitt liv!

Potatisen var det ja!

PÖSSS



Kommentarer
Postat av: Viktoria Shakalina

Du får hälsa så mycket GRATTIS från mig till brorsan! Vad stor han har blivit! :)

2012-06-14 @ 04:56:26
URL: http://www.nattstad.se/shakalina
Postat av: Sandra

Vilken fin blogg du har!

TÄVLING på bloggen, med chansen på att vinna ett presentkort av värdet 350 kronor på Nelly.com!



Det enda du behöver göra är att rösta på min lilla son som är med och deltar i en fototävling!



Gå in på tävlingslänken och delta nu! http://sandracederbom.blogg.se/2012/june/tavling.html



(behöver all hjälp jag kan få med röster, därför jag passar på att ha tävlingar i samband med det) <3

2012-06-14 @ 09:19:04
URL: http://sandracederbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0