det är skillnad på skit och skit.

Hellu gullungar!
 
Sitter och myser lite med baby i soffan. Eller njaa, han spelar fifa och jag kikar runt på webben, men för att göra det lite mysigare så tåflörtar vi lite höhö. Alltid något liksom.
 
Imorgon är min sista jobbdag för denna vecka, sen väntar en härlig ledig helg. Ska bli så skönt :) Skönt är också att den är hyffsat oplanerad, så vad som helst kan hända!
 
Åter till idag, så åkte jag och M och tog ett kvällsdopp efter att jag hade slutat. Så himla skönt det var. Perfekt efter ett jobbpass. Sen åkte vi hem och åt varma mackor med oboy till. Gött.
 
Nej, nu ska denna damen krypa till kojs.
Puss gulls!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0