give it to me.

Har haft en lugn helg hemma. Har varit hos mor och far, annars inget speciellt. Nu mår jag bättre iaf :) Så det är skönt. Blir jobb imorgon!

Nu måste jag föna mitt hår och se om det blev bra när jag klippte mig litegranna. Orkar aldrig vänta tills jag ska till frisören så det brukar bli att jag själv tar saxen men men. Färgning gör jag aldrig ensam men blir det fel på klippningen kan man alltid ha knut i ngra månader ;)

Sen vill jag shoppa. Jag vill shoppa hur mycket som helst. Lite saker på min önskelista kanske kommer trilla in inom en snar framtid (hoppas jag), men en del får jag vänta med tills i höst när vi åker på semester :) Men det gör inget :D

Nej, Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0