14 februari

Hej på er!

Äntligen så sitter jag i vår nya, grymt sköna, underbara soffa!! Känns som att vi gjorde helt rätt :)

Annars idag så började vi (jag och M) dagen med ett besök till gymmet. Körde 60min på crossen och sen blev det 1500m på roddmaskinen :) Känns riktigt skönt nu efter! Ska dit igen imorgon. Men då lägger jag in lite styrka också.

Alla hjärtans dag idag då! Själv är jag inte en storfirare av denna dag men kan inte dölja att jag blev glad i hjärtat när jag såg den fina blomman på soffbordet :) Han är allt fin min prins ♥
Ska luska ut vad jag ska överraska honom med ikväll.. Ska ner på stan så jag hoppas jag kommer på något då :)


jag älskar dig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0