Glad Påsk

Sitter just nu och klurar ut vad fasiken jag ska ha på mig ikväll! Vi ska nämligen på påskmiddag, men det känns som att hela min garderob  är svart. Vilket den nästan är, men någon färgklick hoppas jag hitta :) Är på tiden att jag uppdaterar garderoben men det får bli en annan dag!

Nu ska här firas påsk! Har myst hela förmiddan med M. Fått ett lila påskägg fyllt med Geisha (lite min idé men han är BÄST!!!), Kollat på film óch gått en långpromenad :) Har kommit till den punkten då jag är färdigduschad, men sen väntar allt det andra! Håret, sminket & så kläderna. Vilka i-landsproblem man kan ha va??!! haha.

Nee, nu ska jag sluta klaga och duscha vovven så han också är påskfin :)

Ha en trevlig påskafton!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0