11-03-29

Nu är jag tillbaka här vid tangentbordet. Har faktiskt varit skönt att ha data-ledigt ett tag.
Har haft det bra dom senaste dagarna. Sälen var kanon. Allt har bara varit bra. Sen jag kom hem har jag inte gjort så jättemycket. Det har blivit lite jobb och så :)

Idag är jag ledig. Har läst klart Elsas mode, riktigt bra bok enligt mig. Rolig att läsa och bra skriven. Ska börja på tvåan lite senare. Sen hade jag tänkt träna och sen åka hem till mamma.

Annars kommer veckan se ut som följande;
♦ Onsdag - träna, träffa Elin?
♦ Torsdag - träna
♦ Fredag - bokat tid för slingor
♦ Lördag - jobb
♦ Söndag - jobb

Naej, nu ska jag fixa iordning mig sen åka iväg en sväng.

PUSS/sofie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0