sweet dreams

God kväll!

Har precis kollat klart på filmen You don't mess with the Zoan, helt okej, rolig, men också ganska seg till och från, det är nog inte en film som jag kollar om iaf, men men :)

Dagen har annars varit riktigt trevlig. Blev en långpromenad med Ewis följt av lite shopping  :) Kom hem med en ny jacka, en jättefin marinblå som jag har kollat på jättelänge från Åhlens. Och nu fanns det bara en kvar plus att det var halva rea-priset så det var bara att slå till! Hittade även en jättefin halsduk, också Åhlens, halva rea-priset där med! Bara fynd idag, det gillas skarpt!
Sen köpte jag med mig två semlor hem till mig och Marcus, riktigt goda :)

Och nu är det dags för mig att inta sängen och sova. Imorgon väntas en heel förmiddag av tvättande, start kl 8.

God Natt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0