LOVE IS IN THE AIR

Hellu.

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll med Vickan. Vi satt ute på balkongen och bara pratade i flera timmar, drack lite vin och åt ost, kex och vindruvor :) Riktigt mysigt!
Hade tänkt kolla läget på Harrys men vi sket i det cóch drog till Mc Donalds och åt glass ist, och sen kom min underbara karl och skjutsade hem oss :)

Idag har jag inte orkat gjort så mycket, huvet har varit lite segt.. Var till lägenheten för att hämta en laddare och då kände jag på boxen och förstod varför man var lite trött idag. Haha.
Sen har jag köpt potatis för ikväll ska det ätas torsk! Mumsigt.

Snart kommer mormor över så avrundar här.
Ha en grym torsdag!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0