beautiful you

Tror att jag kan ha hittat en present, men ska prata lite mer med pappa. Hoppas jag hittar en bra :)

Annars så har jag köpt nya vita krukor från Maxi. Jag är inne i en vit period typ. Köpte nya vita tallrikar för ett tag sen, hehe. Men det är snyggt och fräscht. Har även varit och köpt två nya dukar till matbordet. Behövde två strl då vi har en klaff också så då behövs det en lite längre. Det blev två mönstrade, en lila och silver-aktig. Blir bra när vi ska fira Marcus här i lägenheten. Och den lila blir bra när klaffen inte behövs. Jag är nöjd så jag hoppas M blir det också!

Nej, nu ska jag kolla på room service sen kommer M hem vid två :)

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0