11-08-26

God morgon!

Idag fick jag sova liite längre så det var skönt. Idag ska jag på jakt efter en födelsedagspresent till Marcus.
Har även hunnit boka en tid till att slinga håret på tisdag :) Planen är att jag ska bli liite mörkare blond, lite varmare! Är trött på mitt trista sommarhår och gör jag ingenting nu så kommer jag säkert inte att göra något på hela hösten/vintern. haha. Så hoppas det blir bra.





bilder ifrån google.

dessa bilder kommer att följa med på tisdag. får se om jag vågar så mörkt eller om det blir lite ljusare, men något i den här stilen :) ska prata lite med frisören om vad hon tror kan bli bra också!

Nu ska jag sminka mig och sen byta om. Sen styra mot coop bygg och leta efter en present!
Vi hörs när vi hörs!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0