11-08-10

Som ni kanske har märkt så är jag nog inte den ultimata blogg-tjejen, men ett inlägg här och där förnöjer hoppas jag. Roligt att blicka tillbaka också för min egen del :)

Idag har jag en nyhet att dela med mig, ganska så överraskande faktiskt. Runt tolv-tiden idag så ringde jag ett telefonsamtal och vips så hade jag bokat en klipptid kl 2. Kl 2 satte jag mig i stolen och när hon var klar visade hon mig resultatet, och det är här nyheten kommer; jag var NÖJD. Kan inte komma ihåg senast jag blev nöjd, alltid något jag har velat ändra. Men inte denna gång. Allt är perfekt :)

haha.

Väldigt mycket jag.

Nej nu är det jag som ska slå in ett paket. Ikväll blir det födelsedagsfirande!

PUSS/sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0