saturday

Hellu!
Idag är det lördag och ingen mindre än min kära mor fyller år idag :) Det ska firas ikväll med lite mat och presenter. Min mamma är helt enkelt världens bästa mamma!

Annars idag så har jag införskaffat mig en liten IPOD Shuffle som kommer passa perfekt när jag ska träna. En liten svart en blev det, 4GB. Så enkelt också att bara fästa på tröjan eller byxan när man knallar runt bland alla maskiner :) Jag är nöjd med mitt köp. Marcus fick även med sig högtalare till datorn, så nu sitter jag och lyssnar på some music och fördriver tiden. Har ett helt killgäng som kollar fotboll så jag gömmer mig lite fint här inne i sovrummet, hehe.

Har nyss käkat pizza i ugn så ska ta och fixa iordning lite efterrätt, är sugen på nått sött.
Det var min intressanta vardag! Hoppas att ni alla får en bra lördag :)
PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0