min helg

Dåligt med uppdatering denna helg men nu sitter jag här iaf.

Lördagen bjöd på lite fix i lägenheten och på kvällen blev det kräftskiva här hemma :) Tror jag råkade äta mest av alla, hehe. Men det är ju gott så ;)

Idag söndag har vi hållt på och flyttat saker till nya lägenheten, börjar kännas som vårat hem eller jaa marcus hem med en touch av sofie :)

Det har helt enkelt varit en bra helg!

bilder från igår;








goda fördrinken :)





den underbart goda efterrätten plus lite gott att dricka till :)




Och nu har vi avslutat helgen med varma mackor med svampstuvning :) Var riktigt gott med färska trattkantareller som mamma plockat idag.
Nu ska jag krypa ner i sängen och somna till tv:n.
Gonatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0