perfect day.



Hejsan på er!
Idag har jag haft en riktigt bra dag, och det med min mor :) Vi åkte till Vingåker på förmiddan, fick med mig ett par vinterskor hem, jättesköna! Sen åkte vi tbx till stan, handlade lite och så. Gjorde inga jättedrastiga saker men det var skönt att umgås med mama lite :)
Sen har jag spelat tennis med min bror, grymt kul. Inte sista gången de inte.
Och nu är det kväll, har unnat mig ett varmt bad och sen ätit en jättegod middag som M lagade. Perfect.
Jaa, min riktigt braiga dag alltså!

Nu ska jag läsa i boken jag börja med igår. Den är som jag trodde riktigt bra, men vad jag hört av mamma ska den vara hemsk på ett sätt.

Nej, färdigbabblat för mig.
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0