friday

Och idag kommer min fina vän Elin in till stan :) Dock lite senare men ändå :)

Innan dess ska jag besöka tippen helt SJÄLV!!!!!! Detta är ett stort steg kan jag tala om för er. Dels för att jag inte gillar tippen sen jag såg en råtta som var typ 100meter lång, haha nee men typ 40cm. Grymt äckligt stor, blääusch. Men jag har lovat mig själv att försöka göra saker som jag normalt inte brukar göra så detta blir en av dom. Måste först komma på hur man fäller ner sätena i bilen.. Har aldrig behövt gjort det med denna, i värsta fall är pappa bara ett telefonsamtal borta.

Nog med massa babbel nu. Nu ska Sofie bära ner saker till bilen och sen styra mot sitt mål.

Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0