uppe med tuppen.

Både jag o M vaknade vid 6 helt pigga, och inte har vi somnat om heller. Har legat och pratat om vad jag önskar mig i studentpresent och det är fasen skitsvårt. Men börjar komma på lite saker. Vet vad jag ska önska mig av M och hans föräldrar iaf.

Nu ska vi äta lite frukost tsm innan han far till jobbet. Sen ikväll blir det en långpromenad igen, har träningsvärk från igår så får se om jag orkar springa. Men ut ska vi.

Såg på en väldigt bra film igårkväll på tal om inget, god luck chuck hette den. Väldigt rolig, blev en del skratt från min sida, och ett perfekt avslut på helgen.

Och nu är det måndag så jag ska käka lite frukoost sen glo på tv och plugga teori.
PUSS PÅ DET.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0