tv, plugg, blogg.

Sitter och kämpar igenom den allra sista religionsuppgiften. En inriktning avklarad, en inriktning kvar. Ska försöka bli kvar med det ikväll.

Imorgon väntar en kort skoldag följt av lilla uppkörningen, plugga och sen sola med Annina så man får lite färg till mösspåtagningen. Och på kvällen ska mormor hjälpa mig med min studenklänning och fixa o trixa lite.

Röda kläder inför morgondagen är iaf avklarad. Dock kommer man se ut som en idiot men det bjuder jag på. Tror dock att jag måste ta med mig ett par andra byxor så jag inte har lilla i långkalsonger eller va säger ni ;p

Nej nu ska religionen skrivas klart så jag får sova sen!
Gonatten ♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0