tråkväder.

När det är sånt här väder har man rätt till att ligga inne och kolla på film eller vad som. Var ute till Bie en sväng, kolla på film och åt god mat. Vid fyra blev det dags att fara in till stan och nu är vi hemma hos mig. Ska äta middag här ikväll :)

Blir mest babbel idag märker jag, har inget speciellt o skriva.. Men sånt är livet! Ibland händer det saker hela tiden eller så är man helt ledig och man kan ta det lugnt framför tv:n.

Hade iaf en trevlig kväll igår. Elin & Danne kom förbi, käka pizza och det sluta i att både jag o Marcus somna vid elva och vaknar av att främmandet är på väg hem :p så kan det gå. Men det var mysigt när vi var vakna iaf!

Nu ska jag göra något. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0