sunny sunday.

Vaknar upp av att solen skiner och börjar genast leta efter lite sommarkläder. Hoppas det blir varmt också idag :)
Idag ska vi bege oss ut till bie nån gång för o fira lite mors dag, hoppas vi hinner med mingolf också, årets första runda isf. Men först måste Sofie ha något i magen så hon orkar med hela dagen. Alla ligger typ och sover så jag får roa mig själv. Kul.

Gårkvällen var iaf mysig. Jag och Marcus åkte ut till B-vik där Elin&Danne befann sig, vi spela kubb och hade det ruligt. Jag suger på kubb kan jag ärlgt säga. Lyckades få en pinne att stå rakt upp och då menar jag verkligen det :p Kan bero på att det hade regnat innan men ändå, hur lyckas man? Haha. Åkte hem ganska skapligt när båda blev trötta och kände att vi inte skulle va roligt sällskap längre. Mycket riktigt så somna jag efter kanske tjugo minuter. Men fler sånna kvällar tack :)

Nu blire frukost!
CiaoCiao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0