sovmorgon.

Börjar inte förens halv tolv vilket är ganska skönt, no stress. Vaknade vid sju, åt frukost med M ute på balkongen, invigde balkongmöblerna, och sen dess har jag legat här i soffan och kollat på the hills. Kanske låter konstigt att jag går upp efter sju när jag har sovmorgon men 9 timmars sömn räcker för mig :)
Kort skoldag och efter det ska jag övningsköra med pappa ett tag.

Måste skicka tbx den tänkta balklänningen också, satt verkligen inge bra men jag hittade ett alternativ i min garderob, kanske lite kort men det skiter jag i. Passar inte i långklänning helt enkelt. Hittade ett par skor jag köpte i USA som blir perfekta till klänningen så nu måste jag bara fixa en sjal av något slag, eller sy en om inte annat. Måste boka klipp- och färgtid också.

Men inget av det kan jag göra nu så ska kolla på nått avsnitt till sen göra mig iordning.
Mkt babbel så hörs senare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0