sometimes you don't know how to act.

Sitter mätt och belåten, vi har käkat grillat och till efterrätt hade jag gjort kladdkaka. Gottigottgott. Har haft det mysigt med mor o far o Marcus. Alltid lika skönt att komma hem och sitta o äta tsm och snacka skit :)
Kanske sover kvar här får se.

Något som är synd är att det inte kommer bli någon mer tennis. Förra träningen var den sista fick jag reda på. J*vligt synd för det är något jag verkligen har älskat och v har haft det så jädrans bra tsm som en grupp. Men allt lider väll mot ett slut nån gång men det är så tråkigt. Synd att det slutade så tvärt. Men vi ska ut o käka tsm som ett avslut, men jag hoppas att saker och ting löser sig så vi kan börja spela igen. Trivdes så himla bra, men jag är glad för dom stunder vi har haft. Låter som nån har dött men det har bara varit så himla kul. Så jaa, det var synd.

Men ska inte hänga läpp för de. Nu blir det mysa i soffan framför fotboll, så jag kommer väll somna snart, hehe.
GONATT ♥



fin bild som jag hitta på pappas dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0