precis vad jag behövde.

Har solat lite solarium, skrubbat kroppen och haft i hårinpackning. Busat lite också, mina ben e äckligt vita. Ska försöka ta mig till ett riktigt solarium sen så jag får jämnt på hela kroppen. Att jag inte tänkte på att jag ska ha kort klänning på balen tidigare.. Fasen. Får göra mitt bästa.
Herregud vilka i-landsproblem man kan ha. Ett ännu större problem är att jag inte vill gå själv :p Inte för att det är pinsamt eller så, utan det är bara det att gå själv..  Det får lösas.

Ett vanligt problem är att jag måste plugga också. Prov imorgon för jag missa det i tisdags pga vissa händelser, men det tackar jag bara för. Så ikväll blir en pluggarkväll.
Puss på det.


bild: pappas dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0