nervös.

Var hem ett litet tag förut, åt mat och provade även min "balklänning" som är mer som en cocktailklänning med "sjalen" men insåg snabbt att det inte skulle fungera så bra, hittade ist en rosa som bara legat och skräpat hemma som jag ska ha ist. Jag o Marcus kommer matcha varandra så fint :) Insåg även att jag nog kommer behöva ha strumpbyxor för j*vlar va bleka bena var. Ska busa lite men i värsta fall blir det strumpisar. Åååh vad jag längtar nu. Ska komma på hur jag vill ha min frisyr bara.
Och på lördag är det bara tre veckor kvar i skolan!!!! TRE VECKOR. Sjukt vad tiden har gått fort, så nu gäller det att hänga i dom sista dagarna och prestera sitt bästa. Så därför ska jag nu fortsätta med franskan så får jag ta allt annat imorgon.

Gonaatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0