lovely monday.

Dagen började med att jag spräckte ett glas innan frukosten men oturen vände snabbt och jag har haft en väldigt bra dag. Skola till halv tolvungefär, for ner på stan med Malin för att kika efter en kuvertväska till balen, men fann ingen, hamnade en snabbis på coffe lounges uteservering med en smoothie i min hand. Lovely.
Åkte sen hem till mig för plugg och solning och en del prat. Mycket trevligt.

Snart ska jag bege mig till Marcus där jag ska fortsätta pluggandet och förhoppningsvis en springtur, passa på i det sköna vädret.

De va allt för mig.
CIAOCIAO


Kommentarer
Postat av: malin

hade en finfin måndag tack vare ditt sällskap! :D

2010-05-17 @ 17:50:23
URL: http://fiama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0