just nu.





sitter och har en liten minilunch för mig själv ute på balkongen. Solen värmer och det är helt underbart. Kan sitta och njuta en liten stund innan jag ska träffa Annina utanför. Sitter och klurar på mitt tal också som jag kanske ska redovisa imorgon, vet vad jag ska tala om men resten är svårt. Hoppas det bara flyter på sen när jag väl ska skriva ner det, usch, hatar verkligen att prata inför klassen och nu ska man hålla ett tal, kill me someone!

Men just nu är allt perfekt, ett glas med kall svartvinbärsdryck och solen som värmer mitt ansikte. L O V E  I T!
Ciao for now.


Kommentarer
Postat av: ewis

vad mysigt det ser ut! :D hoppas sommaren kommer snaaaart!

2010-05-05 @ 08:03:08
URL: http://trasdockaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0