I LOVE MY BOYFRIEND.



Allt känns så himla stressigt nu innan studenten. Prov och inlämningar, kompletteringar osv. Kan vara grinig fram och tillbaka, ledsen, glad, eller känna mig helt död. Men ändå så finns alltid mannen jag älskar vid min sida. Som hjälper mig, som jag kan prata om allt med, som man bara kan krypa upp hos och känna att allt kommer bli bra. Han är min bästa vän, min bästa vän som jag aldrig vill släppa taget. Men framför allt så är han min pojkvän. Vi har snart varit tsm i 14 månader och jag hoppas på många fler. Är så lycklig med han vid min sida. Att vakna upp med honom varje morgon är något jag för alltid vill göra. Puss på dig min Marcus.

♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0