do you know? cause I don't.

Antar att det är ganska många som är på studentkryssning just nu, men själv sitter man hemma i den sköna soffan och myser med fifa i bakgrunden och små pauser mellan pluggandet. Snart är det hockey också. P e r f e c t . *ironi*
Hade velat se en film men såklart lirar Sverige idag. Otur man kan ha ibland.

Imorgon är det måndag och det betyder musikredovisning och sen internationell ekonomi följt av prov. Så försöker få in så mycket jag kan nu, hoppas också att jag pluggar på rätt kapitel har nämligen almenackan i skolan..
Något som är skönt med kommande veckan är att jag bara går två dar i skolan. Sen på onsdag har jag halkan och efter det har jag hört att det blir ölbrännboll.

Nu ska jag mysa lite framför hockeyn innan det blir plugg.
PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0