26/5-10

God morgon bloggen och alla som läser!
För tillfället sitter jag och ser i princip ut som en bloddroppe. Eftersom vi tar studenten så har vi fått ett uppdrag och det är som jag skrev igår att vi ska vara klädda i rött från topp till tå. Och jag har gjort mitt bästa. Långkalsonger och en stor mjukiströja, inte direkt snyggt men skönt. Tur att vi går kort dag.

Efter skolan blir det plugg. Och sen mot kvällen fixa klänningen. Hade uppskattat lite sol men det får gå ändå :)
Nu är det mindre än en halvtimma kvar innan jag ska till skolan och skämma ut mig. Wihoooo. Får surfa runt på nätet lite innan, haha va töntigt det låter men shit the same!

CiaoCiao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0