våfflor.

Det står på dagens meny :) Vi har varit och köpt det vi behöver så sen blir det våfflor med glass, grädde och jordgubbssylt! MUMS.
Har även varit duktig och diskat lite, har två tallrikar kvar men dom får ej plats i diskstället så dom får jag ta senare. Måste plugga om ett tag också, r&b, svenska och kanske trafikteori? Vi får se vad det blir.

Har inte så mycket att tillägga.. Har varit en ganska slapp dag hittills med endast en och en halv lektion + klassråd eller vad man kallar det nuförtiden ;p. Fick dock hemmauppgifter men dom gör jag som jag sa senare när huvudvärken släppt och magen har fått mat.

Det var allt från mig just nu.
Pussepuss.

detta var väääääldigt länge sen. 7:an eller 8:an skulle jag tippa på. OMG säger jag bara :p Där kan man se lite hur min gamla tänder såg ut (okej jag ser det:p) innan jag fick tandställning haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0