tired.

Filosofin skickades in för ett litet tag sen. Känns skönt att det är avklarat :)
Något som jag hatar är att jag fortfarande inte har en mobil. Min baby har ännu inte anlänt till staden vad jag vet om.. Och jag vägrar gå biten dit utan en mobil. Never. Jag måste gå förbi en kyrkogård och man vet aldrig vad man kan möta.
Så jag sitter här och försöker hålla mig hyfsat pigg, pigg nog för att hålla ögonen öppna. Hoppas han kommer snart bara. Fram tills dess ska jag ha ett mål, att hålla mig vaken tills cake boss börjar på tv:n. Och det är om ca 1h.

Jag kan ju säga att jag varit flitig med att uppdatera här i bloggen för en gångs skull. Tror detta blir mitt femte inlägg och så många har det inte blivit på lääänge!
Jag kan också konstatera att jag inte är någon nattuggla. Jag är trött. Tror inte jag skulle klara av att jobba natt.

Vad roliga saker jag kommit fram till nu såhär på kvällskvisten. Jag hatar min mobil, jag är ingen nattuggla och jaa kanske inte så mycket mer. Nu känns det som att jag bara skriver av min övertrötthet :p

Så jag tackar och bockar för mig denna härliga tisdag och så hörs vi imorgon.
GODNATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0