luftrörskatarr.

Det fick jag höra av läkaren att jag hade. Så nu går jag på antibiotika i nio dagar och hostmedicin jaa ett tag. Känns skönt att veta vad det är iallafall. Jag fick order om att jag skulle vila mycket och försöka göra så lite som möjligt, så dom runt omkring mig skulle passa till mig lite ;) Tur att man har en pojkvänn som för tillfället är arbetslös då ^^

Nee men jag ska verkligen ta till mig vad han sa och verkligen vila, för jag har gått till skolan och nästan levt som vanligt och det har ju bara lett till att det blivit värre för varje dag som gått. Inte så bra, så nu ska jag kurera mig riktigt ordentligt.
Tog blodprov på vårdcentralen och som belöning köpte jag mig en mc flurry daim :D det stack ju faktiskt till lite i fingret. och sen till kvällsmat hemma blev det tacos som satt vääldigt fint i magen, typ det enda vettiga jag ätit idag, men är man sjuk så är man.

Naej nu ska jag ta mitt pack och kila!
PÖSSHEJ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0