i källarn.

Befinner mig på mitt gamla dataställe, vår källare. Har inte suttit här på väääldigt länge, visste inte ens om datan fungera men se på det gör den :)

Denna helg har förövrigt varit super. Fredagen var helt okej tills jag vågade dansa vid tolv nån gång, då styrde jag mig upp på dansgolvet, drog hem vid halv två till lägenheten där det var en form av efterfest, lite lugnare men det var bara skönt. Igår spenderade vi i princip nästan hela dagen i soffan. Jag och Elin tog oss till coop och handlade lite så vi kunde käka och sen på kvällen blev det en till tripp till mataffären då vi (JAG) blev sugna på tacos så det fick mätta magen. Sen blev det söndag och förmiddan har även den spenderats i soffan med trevligt folk framför tv:n.
Vid tre förde bilen oss ut till Marcus föräldrar där det bköds på hemmagjord hamburgare och till efterrätt hade vi köpt med oss budapestbakelse! Så himla gott :D Sen hem till mig vid sju där det bjöds på ännu mera mat. Och nu sitter vi här i källarn hela min familj utan mor som sover. Jag roar mig vid denna dator och vid den andra spelas det ngt bilspel för fulla muggar.

Uj va långt det blev. Men jag har haft en väldigt bra helg. Fler av såna? JA TACK.
Snart börjar ännu en skolvecka men den är nog ganska lugn den också. Skönt.

Nehepp, nu ska jag kila från denna sida så ni inte behöver läsa mera.
PUSS PÅ ER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0