helt slut.

Har precis varit och hämtat ut mitt läkarintyg och när jag kommer hem hit igen så är det en tant med rullator som ska ta hissen så jag börjar ta trappan, inte mig emot, men efter ett tag blir jag bara tröttare och tröttare, men till slut är jag framme vid fjärde våningen och bara känner yrseln. Märks ganska väl att jag tagit till mig läkarens ordinationer och bara vilat. Men så fort jag blir frisk är det jag som börjar gymma igen och börjar med promenader! Sommaren 20?? då är det jag som är snyggast på beachen ;) haha nee men skämt å sido. Jag märker hur mycket piggare och bättre jag mådde när jag tränade så på måndag ska jag ta med mig Marcus kanske så ska iaf jag fixa det där kortet :)

Idag är det UF-mässa i strängnäs men jag ligger här hemma. Kände att jag inte skulle klara av det + att en till i gruppen är sjuk så vi fick ringa och meddela att vi inte kunde komma p.g.a sjukdom. Men lycka till till alla som är där idag!! Hoppas att det går bra för er :)

MEN imorgon ska jag gå till skolan och på kvällen ska jag va med bästaste ELin. Vill känna mig social igen!

Kollade förut på Bröllopsfotografen. Vilken bra film, den förmedlar och visar budskapet på ett klart sätt. I princip att alla är lika mycket värda oavsett vilken samhällsklass man "tillhör" eller hur man ska säga. Värd att se. Det spelar ingen roll om man är rik eller fattig, eller någonstans därimellan. Det är hur man är som person som räknas. Vem har sagt att man är lycklig bara för att man har mycket pengar? Jag tror att lycka, det kan inte köpas för pengar. Visst du kan leva ett bra liv och ha råd att köpa massa prylar men hur mår man egentligen som person? Klart att det kan finnas dom som är rika och lyckliga, men det finns även dom som är rika och olyckliga. Allt man kan göra är att uppskatta och göra det bästa av varje dag och sin situation, och att uppskatta och omge sig av härliga männsikor som gör en lycklig. Hur man mår på insidan reflekterar hur man mår på utsidan.
Alla förtjänar att vara lyckliga, så gör det som du mår bra av. Mår man bra av att jobba mycket och arbeta sig uppåt så gör det! Mår du bra av att prioritera din familj så gör det! Är lycka för dig en kväll hemma med en bra film och en godispåse? Stanna då hemma. Inget är fel. Nästa dag kommer nya möjligheter. Och INGENTING är omöjligt om man bara vill och vågar att satsa.


Oj va långt det här blev nu då. Dags att avrunda tror jag. Ska försöka komma på något att äta så kanske vi hörs senare idag!
Ha en bra dag allesammans ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0