hatar det.

Jag blir så j*vla trött på min hals. Den blir bara värre och värre, det gäller hostan med, fyfaan säger jag bara. Gick till skolsyster idag och som jag trott så skulle jag ta och ringa till vårdcentralen så det är det första jag ska göra imorgon bitti och hoppas att jag får en tid imorgon. Som det ser ut nu så blir det nog ingen skola för mig imorgon, skolsyster sa att jag inte får träna och att jag ska ta det lugnt så mycket som möjligt så det inte blir värre.

För tillfället har vi främmande här :) trevligt. Och jag ska hjälpa Marcus med disken medans han gör maten och vårt främmande roar sig med GH och internet.

Ha en trevlig kväll så hörs vi kanske senare!
PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0