fredag 5/3-10

God morgon :)
Sovit gott? Det har jag. Så nu är jag utvilad för en händelserik dag. Som jag sa igår så ska jag på ett studiebsök, följt av en föreläsning och till sist en lektion innan vi får ta helg för denna vecka.

Kvällen ser jag särskilt fram emot. Tycker det är roligt att det händer saker för oss som tar studenten, och att dom startar med det redan nu =) En fråga är bara hur man ska hinna med allt? Skolan slutar inte förens halv fyra sen ska man hem, hämta saker vidare till Marcus för att fullborda partyoutfiten och sen till Annina vid sju. Kommer bli hektiskt men roligt.

Men ska packa väskan sen börjar det bli tid för att kila.
PUSS PÅ ER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0