filosofi.

Filosofin går framåt. Jag är ju klar men sen när man ska renskriva det så tar det lite längre tid. Kan va för att jag hamnar på lite shoppingsidor och bloggar men jag ska se till att skicka in den ikväll. Har bara tio frågor kvar att renskriva så det hoppas jag går snabbt.

Och nån gång kommer Marcus och hämtar upp mig här så ska jag sova hos honom, som vanligt :)

Imorgon har jag en fullspäckad dag. Skola först till elva, sen funderar jag på om jag ska plugga lite vid datorerna innan jag har körlektion. Och så ska jag förhoppningsvis va med Elin! Vi ska isf kolla på New Moon. Tror jag kan va bland dom få som inte sett den än så imorgon är det min tur :)

Nee nu ska jag göra ett sista ryck med filosofin sen är det slut med läxor för min del ikväll.
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0