en fin dag.

Jag älskar verkligen när solen skiner, det är bland det bästa som finns. Något som också är bra är att jag har fått turen att lära känna en del väldigt bra människor. Såna som gör vardagen värd att leva. Männsikor som bryr sig om en och som finns där, alltid. Jag känner mig väldigt lyckligt lottad när det kommer till den saken. Jag kan ärligt säga att jag inte är den som har jättejättemånga vänner. Men jag har hellre få väldigt bra vänner än många falska. Det är tråkigt att vissa försvinner på vägen men det har bara lett mig dit jag är idag, till en väldigt bra plats med människor som verkligen bryr sig om mig, behandlar mig och tycker om mig för den jag är.
Jag är väldigt tacksam. Det sammanfattar det ganska bra. Jag har haft tur när det kommer till vissa saker i livet, och det är jag bara tacksam för och verkligen tar till mig det och försöker att inte ta något för givet, för när man minst anar så kan det va borta.


Nu ska jag gå och ge en puss till den person som kom in i mitt liv för liiite mer än ett år och som fångade mitt hjärta ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0