blubb blubb.. wap wap..

Risvattnet håller äntligen på och kokar så om ca tio minuter får jag mat. Har faktiskt pluggat nu så nu kan jag lite mer. Skönt de.

Marcus var förbi en sväng innan han skulle iväg igen. Han märkte att jag städat så det var roligt :) Han trodde precis som jag trodde att han skulle tro, att jag bara setat framför tv:n och slöat men icke sa nicke. Idag har jag varit flitig! Och nu lagar jag mat. Ris med lövbiff strimlad i chilisås blir det här på vingåkersvägen, min favorit den senaste tiden.
Att jag skulle utvecklas såhär mycket på sån kort tid hade jag ingen aning om?! HAHA nee men det är bra att lära sig nya saker. Snart kan jag ju köra bil, jaa bättre än nu iaf!

Men ska steka köttet och sen får vi se om jag hör av mig något mer, har varit ganska flitig idag tycker jag :)
Aja. CIAOCIAO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0