27/3-10

Hej på er folket!
Det har varit lite segt med uppdatering här i bloggen men har inte haft så mycket att berätta om. Gårkvällen bestod av mys med familjen härhemma, åt god mat och kolla på tv. Gick hem till Marcus och sov då han hade match men som blev inställd. Istället så kom min bror över, dom har hållt på med teknikprylar och jag har mest sovit :) Käkat kebabtallrik så nu behöver jag inte äta det på två månader igen, hehe.

Imorgon blir det en pluggdag för min del. Ska försöka bege mig ut på en promenad också. Nee ni, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Det är helt tomt i huvudet just nu!
Så jag ska gå och mysa med min pojkvänn innan det är dags för att sova.

Go' Natt ♥


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0