19/3-10





gud vad jag vill bli såhär brun igen!!! är nog nästan direkt (på bilderna) hemkommen från kreta. jag läängtar tills jag blir sådär brun igen! åååh vad jag vill vara brunbränd, ha shorts och kjolar, ballerinaskor och jaa massa fina sommarkläder, och fina sommarfärger :)

just nu sitter jag här hemma hos marcus med elin och marcus såklart =) vi ska ha en mysig hemmakväll med film, godis och lääsk! käkar fortfarande penicillin så jag har inte direkt något annat val men inte mig emot.
har alltid trevligt med mina bästa ♥

nee nu ska jag försöka bli lite social. kom helt in i en annan värld men snart är jag social igen :)
ha en trevlig kväll folket!! PÖSS



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Heej Sofie! När börjar träningen imorgon? :)

2010-03-20 @ 16:37:14
URL: http://beatricenorenius.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0