11/3-10

God morgon!
Tar just nu en paus från serietittandet. Finns inte så mycket att göra när man ligger hemma och är sjuk, och sämre verkar jag nästan bli. Har iaf ringt vårdcentralen och jag fick en tid IMORGON kl 15.00, dom hade tydligen ingen idag? :s aja, hosta i två veckor kanske är normalt jag vet inte.. Och nu har förkylningen kommit, plus feber och ryggont. YEY. Ledsen om jag klagar här men Marcus börjar bli trött på att höra att jag har ont i bröstet :p

Det enda jag vill just nu är och bli frisk! Vill faktiskt kunna gå till skolan, kunna va med folk utan att va rädd för att smitta ner dom.

Jag har iaf bestämt att jag ska göra chokladbollar idag :D Och eftersom jag är sjuk kanske ingen vågar äta av dom? ;) höhö.

Nee men nu ska jag fortsätta med mna serier om Marcus vill vakna. Båda ligger och är lite sjuka (läs jag har smittat stackarn) så vi gör varandra sällskap.

Ha en bra dag folket så hörs vi sen! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0