studentpresenter.


vinglas av farfar & farmor :)


shaker + cocktailglas (som jag inte har bild på), av Marcus, han föräldrar & David o Rebbeca.


snapsglas av moster, johan & joachim :)


glas som man både kan dricka ur och kanske använda som desertskål :) även det av moster + familj!



bestick Anders Petter - av Solis och Alf!



kamera av mamma, pappa & bror :D

sen fick jag en ring av mormor som har gått i arv och nu landat hos mig :), armband + berlock av Anders & Lisbet + Kia :) , en jättefin skål från Kosta Boda av Marcus farfar & farmor & sen pengar :) och en underbar student. Lite bilder iaf. Orkade dock inte plocka upp allt ur kartongerna men ändå, bilder som bilder.

Nu ska jag äta! Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0