snälla försvinn.

Alltså till min hosta. Den driver mig till vansinne. Hostar hela tiden, usch. Den börjar ge sig men ändå.

Blev ingen uppdatering i helgen, men vi har farit runt och firat tre personer, en per dag och så har det inte blivit så mycket sitta vid datan-tid. Helgen har iaf varit trevlig och nu är det en ny vecka, midsommarveckan. För mig innebär det jobb på onsdag och sen trafik-plugg på tors & fre med bästa Elin :)
Idag har jag bara städat i lägenheten och surat över att internet legat nere och att inga tv-kanaler funkat. Marcus ringde och då säger canal + att dom grävt av en kabel eller nått. Så nu sitter vi hemma hos mig där allt fungerar, vi har parabol så det är skönt. Men tror vi ska ut o mysa lite i kvällssolen :)

Lite babbel om vad som hänt. Nu ska jag skära upp vattenmelon!
Puss På Det. ♥


våra nya solstolar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0