smultronstället.

Idag ska några från klassen (dom som är friska) åka till smultronstället för att käka god glass :) Som en sista grej. Vid elva ska vi träffas nere vid skolan för vidare avfärd mot söderköping.

Gårkvällen var trevlig. Först en liten klassfest, trevligt. Sen fick vi skjuts ner till Harrys. Där dansade jag loss och hade det roligare än i tisdags, kanske för att jag mådde bra.. hum.. haha. Idag mår jag kanske inte lika bra, glömde som sist att äta som vanligt så det slog till extra fort, men man mår som man förtjänar. Jag hade en bra kväll så tack till dom jag var med, ni gjorde min kväll :)

Nu ska jag ta en snabbdusch och fräsha upp mig. Ni som ska till smultronstället, ses snart!
Pösshej.

ps. IMORGON TAR JAG STUDENTEN!!!!!!.ds



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0