lovely.

Hej på er folket!
Gårdagen var ytterst trevlig. God mat och jaa en bra kväll helt enkelt. Gick hem ganska tidigt, och det gjorde jag nog rätt i för jag somna nästan direkt efter jag lagt mig ner. Men tack till alla för igår :)

Idag var jag och Marcus ner på stan. Jag skulle kolla på en klänning och det sluta med att snälla pojkvännen köpte den till mig, + ett snyggt linne :) Så TACK Marcus! Sen köpte jag en jättefin ring och två nagellack. Gick hem till mig och la oss på en filt och sola o prata i några timmar. Mysig dag.
Snart ska vi hem till mig och grilla och ha det fortsatt mysigt. Har inte hört om det blir nått med klassen, får ta och kolla tråden, hehe.

Nej tjingelingen på er där ute!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0